blogg.se

Vad konstigt det var att logga in på blogg.se, mer konstigt var det när jag skulle tänka efter vad för lösenord jag hade. Med andra ord så har jag inte varit inne på bloggen på år känns det som, men nu är jag tillbaka.
Ni kanske vet att jag har tagit sommar kurs för att slippa plugga i tusen år. Men det är jobbigt  när man ska behöva stå ut med 40 graders värme, och inte dricka vatten för att det är ramadan, inte för att man själv fastar utan för att respektera folk som gör det.
Det är jobbigt att vakna tidigt när man lagt sig sent, och även jobbigt att inte känna av sommaren riktigt.
Aja. Kursen jag har tagit nu under sommaren är varje dag mellan 10-12 och den heter Intro to computer graphics. Vi får kort och gott lära oss Photoshop och Illustrator.
( momme om du läser det här så ska du veta att jag önskar att du kunde rädda mig varje gång jag inte pallar :P, eftersom vi gör saker du redan kan ).
tänkte visa det senaste jag har gjort.
För er som inte vet, så är det här min syster. Projektet var att skapa en animation av en verklig bild genom att skissa av den på illustrator med hjälp av "pen tool" och det här är resultatet. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Rachelle

Oh my god, love it!! Du måste göra ett sånt på mig meeed :D

Vad kuuuuul att du bloggar!!!

Puuss

2010-08-17 @ 18:19:58
URL: http://rachellee.blogg.se/
Postat av: momme

fan va bra gjort lara, shit... wow...... glad?

2010-08-17 @ 18:43:36
Postat av: fatty

fet fiiin lara walla.. haha och momme hahaha kan du ba säga att den var fin utan att leka attdu var tvungen att säga det hahaha

2010-08-17 @ 21:22:15
Postat av: lara

jag tvingade honom faktiskt:P hahahah!!

2010-08-17 @ 23:30:41
Postat av: Anonym

hennes tutte förstörde lite. blev tacky.

2010-08-21 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0