Drömtydningar.

Eftersom att ingen hade några frågor så kan jag fortsätta att blogga som vanligt.
Imorse när jag skulle hem från skolan, så gick jag upp till parkeringen för att sätta mig i bilen för att köra hem så märkte jag att halva delen av förarsätet bakifrån hade gått av:s tydligen så var det för varmt att den gick sönder i två delar:S.. inte nog med det så brände jag mig när jag skulle sätta på mig bältet för att det var så varmt.. ja ni ser, värmen har sina nackdelar..
Arlene var precis över här och gav mig en timmes massage, så jag är helt utvilad just nu, vilket är sjukt skönt iaf.
Tidigare idag så skrev f på min wall på och undrade om jag kunde tyda hennes knäppa dröm. Då fick jag idén att börja skriva om drömtydningar här på bloggen med hjälp av min bok om att tyda drömmar.. så om ni drömmer ngt och vill veta vad det betyder och inte orkar googla runt, så kan ni alltid fråga här :) ..
Tänkte visa lite annat som jag har gjort med hjälp av Illustrator cs4.
VAD TYCKER NI ?
Dagens drömtydning -

Lara om jag drömmer att jag ligger och sover och det kommer in en svart fågel till mitt rum och flaxar, vad betyder det??

- själva fågeln i drömmar är en bevingad budbärare. Så om du drömde att den kom in och flaxade i ditt rum innebär det att du ska fp höra något. Men att fågeln är svart är inte så bra..
Du kommer att få höra något ( Eftersom att fågeln just var svart, kan det vara mindre bra nyheter ) men,det kan också vara en varning för något.

Kommentarer
Postat av: Lana

bra bra.. då ska jag drömma mycket mycket så får du säga vad det betyder <3 puss på dej

2010-08-20 @ 01:42:42
Postat av: momme

du är skit grym, fortsätt så!!!!!!!

2010-08-20 @ 01:44:29
Postat av: hej

Hej,

Vad coolt, kan du tyda den här drömmen:

Jag blev gravid med en kille som jag känner. Vad kan en sån dröm betyda?

2010-08-20 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0