just another day.

Har inte bloggat på ett tag men har typ legat i koma haha. När Arlene gav mig en timmes massage så blev min kropp så relaxed att jag somnade och sov i 19 timmar, vilket jag aaaaaldrig har gjort förut. Till slut när jag vaknade så åkte jag till byn med mami, och åkte tillbaka till beirut precis.

Jag har fått höra att det inte är bra att berätta dåliga drömmar för andra, men eftersom jag har gjort det hela mitt liv så känns det konstigt att sluta nu. Igår drömde jag iaf att jag var på en båt med min familj där vi upplevde en översvämmning. Det gick inte långt tid innan jag upplevde något mindre bra, något som reflekterade min dröm.

Drömmar kan vara en varning, något man har ältat över så mycket som man sedan drömmer om eller helt enkelt något som kommer att hända.

 

Att drömma om graviditet kan vara allt om rädslor, förhoppningar, attityder, önskningar, idéer och fysiska tillstånd Det kan också symbolisera utvecklingen av vissa nya förhållningssätt till livet eller yttrandefrihet. Att du var gravid just med en person som du känner kan kanske tyda på att din relation till personen kommer att förbättras eller tvärtom. Det kan även bara vara så att du har tänkt på den här personen men behöver inte vara relaterat till din dröm riktigt.

 

VISSTE DU ATT - vi börjar drömma redan innan vi föds, medan vi fortfarande vilar varmt och tryggt i mammas mage.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

drömmar är en spegling av vårt undermedvetna, lär dig kontrollera din drömmar och du är kung, då kan du i princip göra exakt det du vill. Lucid dreaming.

2010-08-22 @ 04:46:42
Postat av: drömmarn

tyd min dröm också:

Om man drömmer att man tjaffsar med sin morsa! heheh

2010-08-22 @ 19:03:13
Postat av: Derya

Min storebror berättade för mig att om man är medveten om att man drömmer medan man drömmer så kan man styra sin dröm precis hur man vill, man kan alltså med egen vilja styra vad som ska hända i resten av drömmen. Detta har han alltså lärt sig någonstans och jag tycker det vore coolt om det stämmer. Själv vet jag ibland att jag drömmer men har aldrig förrä nu vetat att det går att styra. Hoppas jag får chans att testa nästa gång!



Xoxo

2010-08-28 @ 16:27:44
URL: http://deery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0