When life gives you lemons,THROW them and get strawberries.

För ett bra tag sedan var jag dum nog att ge ut mina lösenord, lösenord som fick mig att hålla kontakt med allt och alla.
Facebook, msn, emails, bloggen, allt försvann över en natt.
Jag förstod direkt vem det var som hade gjort det, men jag kunde inte på något möjligt sätt få tillbaka det som egentligen varit mitt.
Efter ett tag insåg jag att jag inte tjänade någonting på att gå runt och vara arg, det tog bara på min energi. Så jag bestämde mig för att ta paus från allt, och hade därmed ingenting som connectade mig till mina vänner i sverige eller så.
Sen en dag insåg jag något jag borde insett för länge sedan, att jag från början inte skulle ha litat på en idiot. Nu flera månader senare, har jag skaffat blogg igen, med ett lösenord som bara jag har ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

bra där gummsan <3

2010-07-14 @ 18:54:47
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: sara,olgiis

vackra duu!

2010-07-14 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0